Wednesday 21 March 2012

Easter tag / Påsk-tag

Det börjar närma sig påsk och då kan det vara bra att ha en liten tag att fästa vid nån trevlig påskgåva. Här är ett exempel:
Ester is around the corner and this is the perfect time to make a tag for your easter gifts. Here´s one example:



Äggen är urklippta på frihand i kartong och målade med Distress Crackle Paint. Stämpeln är stämplad med en brun stämpeldyna och embossad med glitttrigt embossingpulver. 
I cut the eggs from a cardboard box and painted them with Distress Crackle paint. I used brown ink for the stamp and heat embossed it with som glittery embossing powder.

Här kommer en lista på det material jag har använt från Reprint:
Here´s a list over the things I used from Reprint:
Hope you get to have a great week!

Till helgen är det ÅF-träff hos Reprint och jag har fått den stora äran att hålla en av kurserna. Jag ser verkligen fram emot att få träffa alla härliga människor på Reprint OCH alla trevliga ÅF som finns i hela vårt härliga land!

Till alla er som jag inte kommer att träffa önskar jag en underbar vecka!
Kram/Carina
 
 

No comments:

Post a Comment