Saturday 30 January 2016

Veckans skiss

På nätet finns det en blogg som kallas Veckans skiss och till denna veckan har jag gjort ett julkort med Reprints fina papper och stämplar.

On the Internet there´s a Swedish blog called "Veckans skiss" and for this week I´ve made a Christmas card using the wonderful papers and stamps from Reprint.


...och en närbild:
...and a close-up:

Jag har gett mig den på att jag inte ska sitta i december och panikgöra julkort så därför gör jag ett lite då och då.
I don´t wanna sit in December and panic about not having any Christmas cards ready. I´ll just be doing one once in a while so I will have a nice little collection ready.

Here´s all the stuff I used from Reprint:
  • Papers: KP0037, RP0160, RP0165
  • Stamps: OM987, OM973 F
  • Decorations: GTS008 Glittertape, CR17886 flowers, CR23372 Burlap twine 
Ha en underbar dag!
Have a wonderful day!

/Carina

No comments:

Post a Comment